شناسایی ۱۵۵ محل استقرار اتباع غیرمجاز در تهران  تهران در آماده‌باش برای مراسم تشییع رهبر انقلاب + جزئیات به روایت سخنگوی استانداری تهران جزئیات تعطیلی سه روزه تهران در روز‌های تشییع رهبر شهید ساعات کاری ادارات بوشهر تغییر کرد+ ساعت جدید ساماندهی نیرو‌های شرکتی؛ دولت چهاردهم وارد فاز جدید شد / تازه‌ترین جزئیات طرح ساماندهی کارکنان شرکتی برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی اطلاعیه نیروی دریایی سپاه: شناور‌ها به تنگه هرمز نزدیک نشوند محسن رضایی: شاید آمریکایی‌ها بدنبال گذراندن مسابقات جام جهانی و یا حتی انتخابات باشند و در نهایت مذاکرات عاقبتی نداشته باشد نحوه فعالیت ادارات البرز اعلام شد؛ بازگشت به روال عادی از ۳۰ خرداد + جزییات ساعت کاری دستور معاون اول برای شفاف‌سازی پرونده قاچاق مس به کجا رسید؟ ارتش: دست بر ماشه و گوش‌ به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، آماده‌ایم حماس: مقاومت لبنان در حال رقم زدن فصلی بزرگ از قهرمانی است عراقچی: فرقه مرگِ نسل‌کش تهدیدی برای تمام بشریت است هشدار ایران نسبت به تداوم جنگ افروزی رژیم اشغالگر علیه لبنان پزشکیان: اگر مردم را به صرفه‌جویی دعوت می‌کنیم، دولت باید پیشگام باشد

تأکید نمایندگان تهرانی مجلس بر حل آسیب های اجتماعی استان تهران

تأکید نمایندگان تهرانی مجلس بر حل آسیب های اجتماعی استان تهران سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به نشست مشترک مجمع نمایندگان استان با معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و فرمانداران شهرستان‌های استان تهران، گفت: تشکیل قرارگاه اجتماعی در استان تهران و رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی تهران از موضوعات مهم مطرح شده در نشست امروز بود.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 16
کد خبر: ۱۳۳۹۳۲

به گزارش راهبرد معاصر علی خضریان سخنگوی مجمع نمایندگان تهران در تشریح نشست ظهر امروز مجمع نمایندگان استان تهران که با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران و فرمانداران تهران، ری، شمیرانات و پردیس برگزار شد، گفت: در این جلسه به مسائل و معضلات استان تهران پرداخته شد و برنامه‌های استانداری تهران و فرمانداران برای مقابله با معضلات به ویژه در حوزه آسیب‌های اجتماعی مورد رسیدگی و ارزیابی قرار گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: در این نشست در خصوص تشکیل قرارگاه اجتماعی در استان تهران برای مقابله با این آسیب‌ها بحث و بررسی‌های کارشناسی صورت گرفت و مقرر شد قرارگاه اجتماعی استان تهران که مسئولیت آن در شهر تهران با شهردار بوده و در سایر شهرستان‌ها با فرمانداران است، اولویت‌بندی و کار ساماندهی با در نظر داشتن این اولویت‌ها انجام شود.

وی اضافه کرد: در نشست امروز بر ضرورت رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی موجود در مناطق مختلف آسیب‌پذیر تهران تأکید کردند و فرمانداران نیز هر یک به صورت مجزا برنامه‌های خود در زمینه مقابله با آسیب‌ها و چالش‌های شهرستان خود را بیان کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این نشست درباره موضوعات مختلف از قبیل ساختار اداری تهران و همچنین تقسیمات کشوری نیز بحث و بررسی صورت گرفت.

خضریان افزود: همچنین در این نشست مقرر شد با همراهی مسئولان استانی، فرمانداران و اعضای مجمع نمایندگان نشست‌هایی که تاکنون در سطح مساجد برگزار شده است با انسجام بیشتر و تشکیل یک دبیرخانه مشترک برای احیای مسایل و مشکلات برگزار گردد.

کلمات کلیدی: آسیب های اجتماعی
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار